wtorek, 13 września 2016

Seriale ♥

Ciao Ciao ! ♥
Był już post o filmach, to teraz przyszedł czas na seriale !
Teraz akurat jest taki czas, że dobrze jest przyjść do domu i spędzić miło czas odrywając się od rzeczywistości.
Więc chciałabym wam kilka polecić :3



 1. "Gra o Tron"
 Chyba każdy słyszał o Grze o Tron, ale nie każdy jeszcze oglądał. Nie bez powodu przez wielu jest uważany za najlepszy serial. Jest nieprzewidywalny, wielowątkowy, z świetnie wykreowanymi postaciami. Zdecydowanie jeden z najlepszych seriali jakie oglądałam i serii które czytałam ♥  Znalezione obrazy dla zapytania game of thrones gifZnalezione obrazy dla zapytania game of thrones photo



2. "The Walking Dead "
Serial nie tylko o zombie, ale o tym co się dzieje z ludźmi, kiedy muszą walczyć ze sobą o przetrwanie. Może i wszystkie sezony nie były równe poziomem. Mnie szczególnie urzekł ostatni sezon - był genialny ♥ 
7 sezon w październiku ! Czekam!
Znalezione obrazy dla zapytania the walking dead season 6

Znalezione obrazy dla zapytania the walking dead poster

3. "Wikingowie"
Zanim zaczęłam oglądać, myślałam , że to będzie nudny serial. Bo co może być ciekawego w wikingach? Pomyliłam się. :D Historia Ragnara Lothbroka jest wciągająca i szybko się rozwija. Jeżeli ktoś lubi klimaty średniowiecza i bitew to idealny serial dla niego :D
 
Znalezione obrazy dla zapytania vikings posters


Znalezione obrazy dla zapytania vikings characters 

4. "Daredevil"

Serial opowiada o niewidomym prawniku, który walczy z przestępcami i mafiami z Hell's Kitchen - dzielnicy Nowego Jorku. Nie jest to typowy superbohater, który jest niezniszczalny i sławny. Dla mnie wszystkie elementy tego serialu są idealne ♥ - postacie ( te dobre jak i te złe ) , idealne sceny walki bez cięć (!) , fabuła, gra aktorska, klimat. Każdy odcinek kończy się tak, że musicie włączyć następny i dowiedzieć się co się stanie.

Znalezione obrazy dla zapytania daredevil matt Matt ♥

 Znalezione obrazy dla zapytania daredevil gif

 Daredevil wallpaper (4)
Kiedy 3 sezon ?!

5. "Stranger Things"  
Wszyscy ostatnio wychwalają ten serial, więc postanowiłam dowiedzieć się o co ten szum. :D
Rzeczywiście ma ten swój klimat lat 80. , grozy i niepewności. Trzyma w napięciu przez wszystkie 8 odcinków.

 

6. American Horror Story
Jest to bardzo specyficzny serial, więc pewnie nie każdemu się spodoba. Fajne jest to , że każdy sezon opowiada inną historię. Ja na razie oglądałam 1 i 2 sezon (nie cały) i 2 mi się bardziej podoba , bo więcej się w nim dzieje :D

 Znalezione obrazy dla zapytania tate gif


To chyba tyle. Jak obejrzę jeszcze coś fajnego to na pewno dam znać :3
Dajcie znać, czy oglądaliście któryś z tych lub macie w planach obejrzeć :D 




20 komentarzy:

  1. O większości słyszałam, ale nie oglądałam

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego nie oglądałam i chyba nie są w moim typie. Polecam Ci Plotkarę, kompletnie inny styl, ale serial jest super! :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego z tych seriali. Bardzo lubię "Kobra 11 oddział specjalny" oraz "Na Wspólnej"
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu- będę Ci bardzo wdzięczna:)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego ale chętnie zacznę American Horror Story :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie wspomniałaś o Dynastii Tudorów, to naprawdę super serial, w ktorym jestem zakochana i pewnie znowu zaczne niedlugo oglądać. Z wspomnianych seriali żadnego nie oglądałam :)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o nim nie słyszałam, ale dziękuję za polecenie, może obejrzę :D

      Usuń
  6. Oglądałam wszystkie seriale o jakich wspomniałaś, ale żaden nich jakoś nigdy mnie nie wciągnął (no może American Horror Story) <3
    Jeśli jeszcze nie oglądałaś to polecam ci The 100, Pretty Little Liars, Scream i Scream Queens to moje ulubione seriale <3
    Pozdrawiam i obserwuję
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 100 zaczęłam i muszę do niego wrócić :D
      Dzięki za komentarz ♥

      Usuń
  7. Mój brat ogląda "the walking dead" więc czasami i ja coś tam zerknę ale dla mnie to za drastyczne :D a oglądam teraz grę o tron i tu z kolei za dużo scen erotycznych ale jak już zaczęłam to obejrzę :)
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety te sceny w Grze o Tron mogli sobie darować, no ale cóż :D Można przymknąć na to oko, bo jest świetny ;)
      Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  8. Według mnie najlepszy serial, który oglądałam to słodkie kłamstewka.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam kilka sezonów American Horror Story i było bardzo ciekawe dopóki nie położyłam się spać haha ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe seriale, ja oglądam tylko jeden i to polski " Pierwsza Miłość" :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 1, 2 i 6 o nich tylko słyszałam, ale zainteresował mnie ten o prawniku.
    Póki co to oglądam tylko polski serial "O mnie się nie martw" :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę nie moja tematyka ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam American Horror Story i cieszę sie bardzo, że zaczął się nowy sezon ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome list, my favourite is game of thrones <3 :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam american Horror story, ale tylko 1 sezon, gra o tron trochę za drastyczna jak dla mnie ;)
    Ja mimo że już mnie trochę nudzi to nadal oglądam pamiętniki wampirów :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń