czwartek, 22 września 2016

Mieszanka

Ciao, ciao! Z tej strony Princzipesso i dzisiaj pokaże Wam kilka fragmentów z wakacji ujętych na zdjęciach :)

Chyba wszyscy ubolewamy nad tym, że skończył się błogi czas wolności, no ale cóż, kiedyś musiało to nadejść. Tegoroczne wakacje były dla mnie zarówno stresujące, jak i ekscytujące, ponieważ wraz z rozpoczęciem września rozpoczęła się moja przygoda z nową szkołą, nową klasą, mówiąc prościej - NOWY ROK, NOWA JA :D 

Ale dość o mnie. Zapraszam do oglądania :D



Tutaj nasze ulubione miejsce na oglądanie zachodów słońca, można tam siedzieć godzinami  <3


No i lody :3 Guawa, jagoda i ORZECH WŁOSKI, drugi to sam ORZECH WŁOSKI <3


Kraków, czyli nasze ukochane miasto <3














Trochę naszej pięknej okolicy :D


Tutaj zazwyczaj chodzą konie, ale tym razem uciekły jeśc trawę gdzie indziej :P




Idealne miejsce na wypoczynek - Solina <3


I jedzenie :3



Piszcie, gdzie Wy spędziliście wakacje i czy też czekała Was zmiana szkoły i otoczenia :D
Pozdrawiam serdecznie, Princzipesso :*

**Jak wybije nam okrągła liczba obserwatorów, to planujemy dla Was zrobić niespodziankę!**


4 komentarze:

  1. Świetne widoki, zwłaszcza zdjęcia zachodów słońca. Uwielbiam je oglądać :)
    Zapraszam do mnie na www.loveinwarsaw.pl
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc będę wdzięczna za każdą opinię, radę i wskazówkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam oglądac zachody śłońca :D Piękne zdjęcia! także cierpię z powodu zakończenia wakacji:(
    (recenzenta-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Fajnie by było jakby były trochę większe :)
    Ja miałam tylko miesiąc wakacji więc niewiele xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak odświeżyłam to mi się powiększyły zdjęcia :)

      Usuń